هوشبری و......

مطالب مفید و کاربردی بیهوشی

مطالب مفید و کاربردی بیهوشی

آخرین نظرات

دانلود نرم افزار فارماکولوژی بیهوشی

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

نظرات  (۶)

سلام، واقعا خسته نباشین عالی بود به کارتون ادامه بدین.
پاسخ:
سلام و درود...
ممنون.حتما همینطوره بزودی ورژن جدیدتر آماده و منتشر میشه.
سلام، نرم افزار واقعا عالی بود.
آقای ریگی من اطلاعاتم خوبه و دوست دارم با شما همکاری کنم آیا چنین امکانی وجود دارد؟
پاسخ:
سلام، بله امکانش هست برای همکاری با من از این طریق ارتباط برقرار کنید:

تلگرام:
@mansourrigi

ایمیل:
mansourrigi1993@yahoo.com
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود لایک داری
پاسخ:
ممنون -شما لطف دارین
Slm,kheyli behem komak .sepas
پاسخ:
سلام، بسیار عالی

عالی واقعا 

فقط فک کنم یه آپدیت لازمه

پاسخ:
جشم حتما

واقعا برنامه عالی و جمع و جوریه 

دمتون گرم 

فقط پشتیبانیش رو تموم نکنید لطفا 

آپدیت شاید لازم باشه 💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی